Wednesday, May 7, 2008

Yorum:Çok eşlilik üzerine

Bloğu açınca şaşkınlık yaşayanın sadece ben olmadığına eminim.
Sevgili Hackmaster konuya çok farklı ve benim daha önce de hiç bakmadığım bir boyuttan bakarak güzel bir hale getirdin.Renklendirdin...Çok teşekkürler.

Sevgili Yunus''Bu arada ilk defa bu saptama konusunda aramızda ciddi bir ayrışma yaşandığını görüyorum ki bu ilginç ve heyecanlı oldu. İnsanoğlunun benimsemediğim bir davranış kalıbının bir realite olduğunu savunmak da şeytanın avukatlığını yapar gibi bana kaldı.''
sözlerine katılıyorum.Son cümleni ise gülümseyerek okudum.Teşekkürler.

Arkadaşlar bence hiç bir yerde çok eşlilik konusunun bu şekilde tartışıldığını sanmıyorum.
Daha da bitmedi zaten:)
saygılar...
aKrep...

2 comments:

hadesperado said...

"deneme amaçlı" (akrep anladın sen) korsan gösteri yapıyorum, bakalım yorumum çıkacak mı? :)

nar_ı beyza said...

:)işlem tamamdır hades:)
aramıza hoşgeldin.