Monday, April 21, 2008

Yorum: Atatürk hayranı Lopez

sevgili dostlarım y9411679'UN Atatürk'e en çok zararı verenlerin Kraldan çok kralcı olanların başta geldiği konusundaki yorumuna katılıyorum. Fakat şunu da iyi bilinmesini istiyorum ki Bu durumu kullanarak Hem Atatürke hemde Laik düzene saldırı yapılmasınıda tasnif edemem. Yunus ve Navi dostlarımın beni bu konuda çok iyi anladığına eminim. Birileri yanlış yapıyor diye o yanlışları kullanarak kendine malzeme bulmak Etiğe uygun değil kanısındayım.

Baraso'nun Bilgi Üniversitesinde konferans vermesi de beni hiç şaşırtmadı. SÖZDE ERMENİ SOYKIRIMINA DESTEK VERENLERİN konferans verdiği yer de aynı yerdi. Bilgi Üniversitesi ne yazıkki umarım siz sevgili dostlarımda bunu kabul edecektir. hep halk iktidarı ve halkın egemenliğinden bu milletin mazlumluğundan bahsettik. Bilgi üNİVERSİTESİ'de ne yazıkki 19. ve 20 yüzyıla ait olan Oryantalist geleneğin yani doğuluları sürü olarak gören zihniyetin merkezi olmuştur. Bu tip konuşmaları yani bir halka alenen küfür eden SÖMÜRGE ZİHNİYETİni şiddetle kınıyorum ve kabul etmiyorum.

No comments: