Sunday, April 20, 2008

Yorum: Atatürk hayranı lopez...

sevgili dostum Y941679 gibi samimi ve içten bir dostumun ATATÜRK'ün memleket ve millet için ne kadar faydalı olduğunu anlatan bir cümlesinden dolayı uzaklaştırılması konusunda zaten görüşlerim sabittir. Bunu bildiğine eminim.

Benim belirtmek istediğim nokta Hep ATATÜRK'ü kullanıyorlar onun arkasına sığınıyorlar diyenlerin. Şimdi Kendilerinin ATATÜRK hakkında dezinformasyon yaratmaları. Ve bunu kullanmaya başlamaları. Burda açık bir art niyet söz konusu. Samimiyet yok. Örnek ATATÜRK'e direkt saldırı yapamadıkları için Şimdi İNÖNÜ'ye saldırmak moda olmuş onun üzerinden laikliğe saldırıyorlar. Bu tip haberlere bak her dönem başka bir yöntem ile laik Cumhuriyete saldırı yapılmaya çalışılıyor. Zamnaı gelince direkt olarak ATATÜRK'e de saldırı yapılmaya başlanacak. ve iyice güçlendikleri zaman tüm illerin tüm kasabaların meydanında bulunan ATATÜRK heykelelrini yıkmak olacak. Bu paranoya değil bir projedir. Proje her gün adım adım ilerliyor. Yoksa Anadolunun her ilinde her ilçesinde Bu örgüt örgütlenmez idi. Hangi Örgüt olduğunuda biliyorsun.
saygılarımla dostum. Agresifliğim kesinlikle siz sevgili dostlarıma değil. ART niyetli yazar çizer tayfasına.

No comments: