Wednesday, March 26, 2008

Yorum:Benden olsun...

Öyle bir mücade olsun ki,gözümüz kapalı sonuna kadar gidebilelim.

Öyle bir lider olsun ki,tarafsız yansız,adil,sözünün eri,düşmaınına bile eşit haklarda savaşma imkanı tanıyabilen.

Öyle bir toplum olsun ki bireylerin,düşüncelerinden dolayı suçlanmadığın,gecenin bi yarısında taraf olduğun düşüncelerinden dolayı apar topar sorguya alınmadığın,adımını attığın vatan toprağının her alnında eşit haklara sahip olduğu,bana karşıt olan düşünceler de yaşasın diyebilen....

Öyle bir medya olsun ki;güç neredeyse o tarafa doğru düşüncelerini değiştirmeyecek kadar iradeli yazarları olan.O’nun başına gelen yarın düzen değiştiğinde benim de başıma gelebilir diyerek konuları okuyucularına objektif sunabilen...

Hayal gibi..Ancak tüm hayaller gerçekleşmesi dileğiyle kurulmaz mı...Sanırım toplumun %95 i bunu istese gerçekleşir de...

Bizler ,daima o sayıca az, ama olumsunz istekleri baskın gelen düşünceler tarafından yönlendirilip,içinde olmak istemediğimiz olayları yaşıyoruz.

Gerek kapatılma gerek ergenekon olaylarında mantıksız,anlaşılabilir olmayan durumlar var...Topluma bilinmesi istenenelerden başka bişeyin asla açıklanmadığına inanırım...Bunlar da sürekli olarak bize gizli belgeler olarak sunulur.Halbuki asıl gizli belgeler hiç ortaya çıkmaz.Eminim bilmemiz gerekenler bizlere açıklansa ,düşüncelerimizi etkileyecek,bakış açılarımızı değiştirecektir.

İsteğimiz temiz toplum ...Ancak temiz toplum vaatleriyle temizliğe kalkanlar ne kadar temizler...

Abartılı olabilir bu düşüncem ancak ,görünürde karşıt olan iki tarafın da iplerinin aynı kuklacı tarafından oynatıldığını ve işe yaramayan kuklanın ipinin kesileceğini düşünüyorum.

Yazımı Rahmetli N.F.K.ile bitirmek istiyorum aklıma nerden geldiyse;)
''Ey düşmanın
Sen benim ifadem ve hızımsın
Gündüz geceye muhtaç
Bana da sen lazımsın’’

Değerli arkadaşlarım Yunus ve Hackmaster konularla ilgili düşüncelerinizi paylaşmanız bizleri aydınlatıyor...ayrıca teşekkür ediyorum sizlere.

saygılar...
aKrep...

No comments: